Διδακτικές ενέργειες
%CE%94%CE%99%CE%94%CE%91%CE%9A%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%95%CE%A3%20%CE%95%CE%9D%CE%95%CE%A1%CE%93%CE%95%CE%99%CE%95%CE%A3%201.png

Με τη βοήθεια σας, μικροί μου βοηθοί θα ανακαλύψουμε τι κρύβεται σ’ αυτήν την απέραντη κυβερνοθάλασσα ώστε να μπορούμε να ταξιδεύουμε σ’ αυτήν ξανά και ξανά με ασφάλεια…

Βίρα τις άγκυρες!!!

Για να τα καταφέρουμε όμως καλύτερα θα πρέπει να χωριστούμε σε ομάδες και να συνεργαστούμε ειρηνικά και ενωμένοι. Από τα νησιά που θα συναντήσουμε θα πρέπει η κάθε ομάδα να συλλέξει όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες. Οι πληροφορίες που θα συγκεντρώσουμε θα είναι σχετικές με το διαδίκτυο, τις επιπτώσεις του καθώς και τους κινδύνους που μπορούμε να συναντήσουμε σ’ αυτό και οι οποίες θα μας βοηθήσουν να ταξιδεύουμε στο μέλλον στην κυβερνοθάλασσα με ασφάλεια.

ΟΜΑΔΕΣ

1η Ομάδα: «Το χαρούμενο νησί»

Εσείς 1η ομάδα φτάνοντας στο «χαρούμενο νησί» θα ασχοληθείτε με το τι μας προσφέρει το διαδίκτυο και τις θετικές επιπτώσεις στη ζωή του ανθρώπου.Αφού παρατηρήσετε καλά κάποιες εικόνες, θα απαντήσετε σε κάποιες σχετικές ερωτήσεις. Στη επόμενη δραστηριότητα, θα ασχοληθείτε με την επίλυση ενός σταυρόλεξου και τέλος θα αφήσετε την φαντασία σας ελεύθερη και θα προσπαθήσετε να γράψετε μια ιστορία σχετικά με το διαδίκτυο και το τι προσφέρει . Καλή επιτυχία!!!

2η Ομάδα: «Το μακρινό νησί»

Εσείς 2η ομάδα, αφού αποβιβαστείτε στο «μακρινό νησί» θα προσπαθήσετε να ανακαλύψετε τις αρνητικές επιπτώσεις που μπορεί να έχει το διαδίκτυο στη ζωή του ανθρώπου. Στην 1η δραστηριότητα καλείστε να δείτε ένα βίντεο και να απαντήσετε στις ερωτήσεις που ακολουθούν. Κατόπιν θα πρέπει να ασχοληθείτε με μια άσκηση και να συμπληρώσετε τα κενά. Τέλος θα λύσετε ένα παζλ και θα αφήσετε το σχόλιό σας σχετικά με την εικόνα. Καλή επιτυχία!!!

3η Ομάδα: «Το νησί των πειρατών»

Εσείς 3η ομάδα στο «νησί των πειρατών» θα ασχοληθείτε με τους κινδύνους που κρύβονται στο διαδίκτυο. Αρχικά θα παρακολουθήσετε ένα βίντεο και θα προσπαθήσετε να καταγράψετε τους κινδύνους που αναφέρονται σ’ αυτό. Κατόπιν θα πρέπει να συμπληρώσετε μια άσκηση αντιστοίχησης σχετικά με τους κινδύνους που συναντάμε στο διαδίκτυο. Τέλος μπορείτε να παίξετε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι, στο οποίο αυτός που θα καταφέρει να αποφύγει όλους τους κινδύνους και φτάσει πρώτος στο τέρμα, θα κερδίσει. Καλή επιτυχία!!!

img4_1.jpg

Επόμενη σελίδα
Προηγούμενη σελίδα

Εκτός αν ορίζεται διαφορετικά, το περιεχόμενο αυτής της σελίδας διανέμεται σύμφωνα με την άδεια Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License